مواظب خودت باش
درباره وبلاگ

سلام به وب من خوش اومدین ممنون که وب منو انتخاب کردید و سر زدید خوشحال میشم نظراتتنو بزارین راستی این وب یه مخاطب خاص داره که عشقمه.... $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ مــَن عـاشقت هــَستـَم … و تـا انتــَهاے ایـن دنیـاے پـُـر از تـُهـے هـیچ کـارے بـه جـُـز دوسـت داشـتـَنـَت نـَـدارم هـیچ دلـیلے بــَرای تـَنـها گـُذاشـتـَنت نــَدارم هـیچ بــَهانه اے بــَراے از یـاد بـُردنــَت حـَتـے بــَراے لـَحـظه اے نــَدارم…
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 163
بازدید کل : 36739
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1



Animated  Sparkly Love Heart

کُـدهــآيِ مــوسِ بوســــه

كداهنگ براي وبلاگ

ღ❤ღ ___For My Love___ღ❤ღ
یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : -_-@@Darya@@-_-       

« مواظب خودت باش ! »
مواظب خودت باش یعنی فکرم پیش توئه !
مواظب خودت باش یعنی برام مُهمی !
مواظب خودت باش یعنی نگرانتم ! مواظب خودت باش یعنی دوسـتــت دارم !
مواظب خودت باش یعنی به خدا می سپارمت !
مواظب خودت باش یعنی از الان دلم واست تنگ شده ! مواظب خودت باش یعنی... واقعاً مواظب خودت باش...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

EhsAn
ساعت19:09---31 ارديبهشت 1393
تمام نیمکت های پارک

دو نفره هستند...

خیالی نیست،

روی چمن مینشینم...


mohammad javad
ساعت14:11---30 ارديبهشت 1393


سیگار شکلاتی
ساعت12:26---30 ارديبهشت 1393
عزیزم بخاطر امتحانام نمیتونم زیاد بیام وب
هرموقع وقت داشتم حتما برات کامنت میزارم خیلیییییییییییییی
بووووووووووووووووس دوست دارم بای


سیگار شکلاتی
ساعت12:24---30 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم وبت عالیه خیلی خوشم اومد



حتما لینکت میکنم تو هم بلینک

بابت همه ی نظرا ممنون
پاسخ: خواهش میکنم


آبتین
ساعت0:38---29 ارديبهشت 1393
مواظب خودت باش یعنی دوباره بهت نیاز دارم که آدم به کسایی میگه که بهشون نیاز داره نه هرکسی
تاحالا شده به کسی که دوسش نداری بگی؟مثلا ی غریبه؟
مواظب خودت باش ینی تورو تو لیستی که واسم مهمن یا بهشون نیاز دارم رد کردم
پس مواظب خودت باش
ینی برنامه ریزی هامو بهم نزن
ینی اوقاتمو تلخ نکن
ینی . . .


saman
ساعت17:55---28 ارديبهشت 1393
اجی خیلی گلی من دیگه برم سروقته وبه خودم تا الان تو وبت بودم خدافظی موفق باشه هر موقع اپ کردی بم بگو
پاسخ:باشه


saman
ساعت17:53---28 ارديبهشت 1393
مرسی واسه لینک کردنت لطف کردی
پاسخ: خواهش میکنم


saman
ساعت17:40---28 ارديبهشت 1393
اره خیلی خوشم اومد !!! به وبت میاد ...



گاهی زیره بارون
پاسخ: نظر لطفته


saman
ساعت17:29---28 ارديبهشت 1393
اهنگه وبت عااالیه !!
پاسخ: جدی؟


اریوبرزن
ساعت15:31---28 ارديبهشت 1393
پس منم بهت میگم مواظب خودت باش
پاسخ: I Love You


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: